om jag skulle orkat skulle jag rabblat upp alla svordommar jag kan här.

JAG ORKAR INTE. ÅHHH. Jag har besvärats av ett lättare magsår de senaste åren. Att det är ett "lättare eller inte-så-farligt" magsår betyder inte att det inte gör ont. nej nej, uschia mej. Under sommaren har det dock varit mycket bättre men idag... Idag har det nästan tagit livet av mej. Igen: JAG ORKAR INTE, JAG VILL INTE. Min kropp är värdelös, den gör ont.

Annars så har jag börjat gymnasiet nu (big girl). Var nervös så att jag höll på att spy. Men jag tror det kommer bli bra. måste bara bli av med ingen-vill-ha-med-mej-att-göra-tankarna. Det verkade vara väldigt fina människor i min nya klass.


(Jag tycker om flickan med den lilla munnen ganska mycket)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv;hahahahahah <3



EXAKT! bort med dem och in med alla-vill-ha-med-dig-att-göra-tankarna<3

2011-08-25 @ 17:12:53
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Agnes Hassler

Jag saknar dig ganska sisådär mycket.

2011-08-29 @ 22:31:12
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0