Första gången

Vad jag har pysslat med under dagen är ganska ointressant. Jag har i alle fall inte gjort den engelskan jag bordat så den får jag ta tag i nu. Kul liv.

Jag(th) och Tina(tv) i våran allra snyggaste form. Totalt slumpad bild.

Till saken. Jag är sexton år och har aldrig vaxat benen. Jag som annars är ganska smärttålig har faktiskt inte vågat, det verkar superscary. MEN tidigare i veckan bestämde jag mej för att rakhyveln börjar bli långtråkig. Problemet är ju bara att håret växer sååååå långsamt suck. Så idag när jag skulle ha fixat alla prylar man behöver upptäckte jag att jag bara hade en millimeter stubb. I Mean come on! En millimeter, på fyra dar. Suck. Jag får hoppas på en regning sommar eller världens längsta lingonvecka så att jag kan gå och odla regnskog på benen.

ÅTER TILL SAKEN. Någon som läser min blogg och har skallen med sej? I så fall, vad rekomenderas? Varmvax/Kallvax? Vilket märke är bäst? Snälla.

Hugs and Kisses.

Kommentarer
Postat av: jeanny - I ♥ MY LIFE

- hehe jaa :) !!

det kan jag hålla med om, men ser att han försöker iaf ^^

2011-06-06 @ 02:02:43
URL: http://yyousuck.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha du är bra skön du! Ingen aning om vaxet, har provat men det gick pretty much åt hellskotta så sorry :/.

2011-06-06 @ 17:42:16
URL: http://agnesworld.tk
Postat av: Gaymasen

Sv: Se det där så här - nu blev det plötsligt roligt att plugga matte.. Höhö.

2011-06-06 @ 18:21:02
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0