hug me!



GODMORRAN GODMORRAN! Den snygga lite stela posen framkom av att jag har blivit en stor tjej det senaste och jeansen börjar sitta liite tajt. GAH att man ska växa så mycket när man inte inte har råd att köpa nya byxor hela tin. Fast egentligen har jag nog rätt att kräva pengar av mamma till nya, det är ju hon som matar mej för mycket!

Ska snart pysa iväg och klara av ytterligare en skoldag men innan det måste jag komma på vad jag har glömt... Jag vet att det var något viktigt som jag skulle ha fixat idag på morran men kommer inte ihåg vad! Do you känner igen the feelin' huh? Det suger ju.

Mitt minne har övergett mej. svikare.


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

oh ja :)

2011-06-07 @ 19:23:29
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hahaha! Jag är kär i den nedersta bilden du är för tuff Delez!

2011-08-08 @ 18:12:44
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0