ingen riktig husmor

Känns som att jag inte bloggat på jättelänge. Och det är antagligen för att jag hunnit med så mycket sedan dess. Bland annat gått ur grundskolan. (weho!)

Har också upptäckt att jag inte är någon vidare husmor och min kulinariska talang är inte vidare bred. Igår (eller var det förrgår?) skulle jag städa köket men misslyckades totalt, skar mej i fingret, brände fötterna och fick en utskällning för det sabla stöket jag hade ställt till med. Och idag, skulle jag bara värma lite oboy i micron. Tror ni inte då att jag lyckas bränna mej? Ganska ordentligt också. Poor me.

Håret hänger efter sidorna och bara skriker - TVÄTTA MEJ! Yes, ska besvara bönerna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0