KAN DEE

Jag är så sabla avundsjuk! Jag älskar verkligen att teckna men har lite svårt att göra det. Anledning: Allt jag gör måste jag vara bäst på. Ett sånt hävla handikapp alltså! Jo lite knäpp i bollen är jag nog.

Jag mååste bli bäst i sverige på brottning annars är jag värdelös.
Jag mååste bli sveriges största bloggerska annars har jag ingen talang i att skriva.
Jag mååste ha bäst betyg i klassen annars kan jag lika gärna skita i skolan.
Jag mååste vara bäst på att teckna, varför ska jag annars göra det?

Hajar ni grejen? Jag vet inte om man kan kalla det prestationsångest, känns snarare som något självupblåst maniskt beteende. Och det suger! (Jag är nämligen inte bäst på något av ovanstående exempel. Dream on.) Men. För att återgå till tecknandet då: KAN DE (oh min gud, min idol) hon har ju allt när det gäller att teckna! Talang, stil (tålamod?).

Hoppas att jag fick låna en bild...

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

hihi ja :)

2011-06-18 @ 12:36:39
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0