Lite glad.

Även om jag är trött i skallen nu så måste jag säga att idag har varit en bra dag. Fått reda på att jag har MVG att vänta i både musik och idrott. Kanske oförtjänt, men glad är jag. DESSUTOM såg jag att jag har fått massa trevliga kommentarer och då blir jag glad som en barnrumpa! åh. Så kul att någon liksom ser mej. Jag finns. Hah!

 

Bloggtorkan igår berodde på en mindre deppresion tack vare det här med att man ska ha klänning på avslutningsfesten. JAG PASSAR inte i klänning. Verkligen inte! Usch, blir ledsen av att bara tänka på det. JAg ser ut som en kille. En man i klänning. Jag råkar nämligen vara, som många så fint kallar det, vältränad. Pah. Biffig skulle jag kalla det. Känner mej som ett kylskåp. Men om någon nu har ett tips på klänning som skulle passa en tjej med alldeles för stora axlar, säg till!

För att återgå till de roliga delarna av livet så kollar jag på skor till balen. Jag menar, mina fötter är inte manliga i alla fall. Klänningen som jag planerat att ha är ljusbrun och till det planerar jag att ha röda skor. Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: sofia

du är fin delice!<3

2011-06-09 @ 23:27:58
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0