because i have a bad day



Kom precis hem från Anna. Vi skulle haft en mysig filmkväll med lite folk men min mage sa stopp. Får väl skylla mej själv när jag och Ellen äter både pizza och glass. (jag har sen ett år tillbaka haft gastrit/magkatärr och då är fet mat inte bra, men är man smart så är man). Videon här ovan är såååå jag idag, hah. Fast min bad day lär inte end up på samma sätt.

Jag vet inte om jag ska stanna hemma nu och se en film, bara sova eller om jag ska äta någon bra och sen sticka tillbaka till Anna. Om jag mår lite bättre snart så väljer jag det senare alternativet.

Förresten har min header försvunnit.  Konstigt. Men jag gillade inte den. Anyways.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0