Farfarsgubben

Vet ni vad mer jag gjorde imorse? Jo jag sprängde gröten i mikron. Den var everywhere!



Det syns inte på bilden att gröten även satt i taket på mikron. Fick ägna en halvtimma åt att rengöra mikron.



Var arg som ett bi när jag gick hem från skolan, helt utan anledning typ. Blev i alla fall gladare när jag kommer hem och farfarsgubben sitter utanför. Han hade suttit där och väntat någon timme innan jag kom eftersom ingen var hemma. Om sanningen ska fram så var visst någon hemma, min bror. Men farfar har aldrig riktigt förstått finessen med att knacka på dörren.

Nu ska jag ta och försöka att ta hand om det lilla som finns kvar av mina naglar, kanske bakar lite kola sen. Den som överlever får se!





Ligger och solar benen här inne, räcker med att jag öppnar balkongdörren så kan jag få lite sol på mej. Weho.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Oh la la! Vi har likadana tavlor tror jag. Paristavla från Ikea :D?

2011-06-06 @ 17:49:04
URL: http://agnesworld.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0