Sådär lagom snuvig

sick.

Jag har inte bloggat mycke alls här. Det beror till hundra procent på tidsbrist. Eller nej, lathet. När jag får för mycket att göra slutar det alltid med att jag inte gör någonting. Eviga onda cirklar.

I alla fall hinner jag med ett litet sött blogginlägg nu när jag är sjuk. Vet inte om jag har feber men kroppen är öm och när jag andas låter jag som en brunstig häst (eller nått i den stilen). Det roliga just nu är att jag startade bloggen just för att jag alltid har så-jävla-mycket att skriva om. Men så fort jag plockar fram bloggen på datorn töms skallen, taskigt.

Min allra finaste syster mira är också "sjuk" idag. Fast jag vet inte hur sjuk, hon orkar i alla fall hoppa både hopprep och rocka rockring utan problem. Idag berättade hon för pappa att om man är sjuk blir man frisk fortare av att äta mycket socker, snodde åt sej två sockerbitar och sprang iväg. Smart unge.






Halvkul att det står dasar istället för dansar.

Kommentarer
Postat av: Ellen

tycker att du får äta mycket socker då!

2011-05-26 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0