och jag vet inte om jag pallar mer

jag har ont i magen och huvet snurrar och magen gör jätteont och jag är nästan säker på att alla hatar mig lika mycket som jag hatar mig själv och jag vet att ni bara lurar mig när ni säger att det inte är sant och jag älskar inte dig men jag vill ändå säga att jag gör det och jag hatar mitt liv och jag hatar mig själv som hatar mitt liv som egentligen skulle kunna vara så bra om jag inte hatade det och jag har ont i magen och jag är förvirrad och jag vet att alla är ute efter mig och jag har ångest och jag har dåligt samvete och jag har så ont så ont i magen och jag vet att många har tröttnat på mig och alla andra kommer ochså tröttna på mig och allt är så svårt och alla är så elaka och jag är elak och jag vet inte om jag pallar mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0