Tänk jag drömde en natt..

..Att jag, min familj, några ur min nya klass, några från brottningen,  sofia och beatrice var instängda i tångenskolans gympasal. Eller egentligen hade vi stängt in oss frivilligt eftersom världen hade invvaderats av dinosaurier som ständigt kom å käkade upp några av oss. Efter ett tag bestämde jag att vi skulle låsa in oss i omklädningsrummet för att det gick för det första att låsa och för det andra fanns det vatten. There was only one problem: i duschen fanns en hiss där små dinosaurier då och då lyckades komma från. Men jag hittade några golfklubbor så de var en ganska enkel match.

Droppen kom när det out of nowhere rusade in en zombie och jag bara hade en hårborste att försvara mig med. Min skalle dunkar å fläkten i badrummet är svinhögljudd, så nu tänker jag inte sova mer.

/ Delice, kl 4 på natten.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha små dinosar (a) sött Delice ;)

2011-10-15 @ 11:30:15
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0