Ellen Key.

Min nya klass heter så. Om ni ville veta. Känner att jag kanske inte är omtyckt och önskad av alla men det kan man kanske aldrig vara. Kan inte ens alla namn än. Får panik. Men det ska nog bli bra.

Har ni som jag tänkt på att alla busschaffisar i Göteborg vinkar till varandra? HELA TIDEN. Det måste ju vara svinjobbigt att vara busschafför! jag menar: se till att inte köra på idioten med barnvagn, vinka till kollegan, stanna, köra, blinka, säga hej, säga godmorgon, god eftermiddag, vinka till kollegan, osv. Nja, inget yrke för mig. Blev helstressad idag av att stå tryckt mot förrarens bås å iakta tjugo minuter av hans arbetsdag.

Att bero på stressad, jag har massor att göra. Träningen börjar om en timme, å HÄR sitter jag och waistar tid.

- tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0